Home 1 - Mituri și profituri pentru piele | Mituri și .. profituri pentru piele

Home 1 – Mituri și profituri pentru piele

Mituri și… profituri pentru piele

În publicistica românească se simțea nevoia unei cărți adevărate despre cosmetologie, ca domeniu farmaceutic. A unei cărți scrise de profesioniști și nu de comercianți. Bine, veți spune, ce relevanță are pentru consumatorul obișnuit de cine este scrisă o carte, de unde știe el cine stă în spatele rândurilor acesteia? Întrebări firești la care, totuși, nu este greu de dat un răspuns.

Căci cunoștințele adevărate lasă urme. Cine le deține, în cele din urmă se va evidenția!

Deși facem parte dintr-o societate în care tot ce-ți trebuie ca să devii scriitor este un calculator, tot ce-ți trebuie să fii un fotograf ar putea fi telefonul mobil, iar arsenalul gadget-elor care-ți pot construi o „carieră” se extinde pe zi ce trece, asistăm la un paradox al posesiei cunoștințelor. Deși informația este tot mai bogată și tot mai expusă publicului larg, ea devine tot mai vulnerabilă și tot mai volatilă. Adică, în mod concret, devin tot mai puțini aceia care acced la informația veritabilă. În mod implicit și aceia care o primesc sunt tot mai puțini…

Un alt paradox este acesta: devin influenceri tocmai aceia care n-au nici în clin, nici în mânecă cu produsul pe care-l promovează. Legătura lor cu produsul cosmetic căruia îi fac publicitate este strict pecuniară. Legătura unui influencer cu știința cosmeticii este aceea că-i place să se vadă dimineața în oglindă. Și, atunci, unde este cuvântul celor care-i formează pe practicieni? Unde este cuvântul profesorului?

Răspunsul la întrebări ar putea fi și scopul cărții de față. Cartea și autoarea acesteia nu-și propune să elimine epigonii din cosmetică, nici să vă vândă un elixir minune sau rețeta lui de producție. Scopul este simplu: o reducere a diluției de informație adevărată. Atât cât se poate…

 

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue